КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Інноваційні технології в будівництві-2020

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІНИ ПРИРОСТУ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ УКРАЇНИ
Віталій Францевич Райковський

Остання редакція: 2020-11-12

Анотація


В роботі приведені матеріали зміни складу парку транспортних засобів за період 2006 – 2017 р.р. для основних груп транспортних засобів за класифікацією EURO-6 (легкові автомобілі, вантажні легкі, вантажні середні, вантажні важкі автомобілі, автобуси середні, автобуси багаторічних візуальних обліків та даних з автоматичних лічильників обліку транспортних засобів. Підібрані параметри та функції зміни приросту інтенсивності для кожної з груп транспортних засобів.

Ключові слова


транспортні засоби, коефіцієнт приведення

Посилання


      1. Гамеляк I.П., Райковський В.Ф. Встановлення параметрів режиму руху транспортних засобів для проектування дорожнього одягу Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – № 662 : Теорія і практика будівництва / відповідальний редактор З. Я. Бліхарський. – 368 с. : іл. С. 118 – 125.

      2. Гамеляк I.П., Райковський В.Ф. Аналіз зміни коефіцієнтів приросту інтенсивності транспортних засобів в часі для автомобільних доріг України // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. К.: НТУ, Вип. 94, Науково – технічний збірник, 2015. – С. 226 – 238.

     3. Gameliak I.P., Raikovsky V.F Change of coefficients of growth and composition Of the flow of transport in transport of ukrainian roads Міжнародна науково-технічна конференція «Інтелектуальні конструкції та інноваційні будівельні матеріали» , 14 травня 2020 року м. Херсон, С. 8 – 12.

    4. Гамеляк І.П, Райковський В.Ф. Встановлення параметрів режиму руху транспортних засобів для проектування дорожнього одягу// Теорія і практика будівництва. -  Львів.: Вісник НУ Львівська політехніка, № 662,  2010. – С.116 – 125.


Повний текст: PDF