Розмір шрифта:
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Остання редакція: 2025-03-04
Анотація
Розглянуто сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу, його вплив на бізнес та способи взаємодії зі споживачами, зокрема використання штучного інтелекту, великих даних, доповненої та віртуальної реальності, а також персоналізованих маркетингових стратегій, голосового пошуку та омніканального підходу. Підкреслено важливість адаптації компаній до нових цифрових реалій для забезпечення ефективної взаємодії зі споживачами.
Ключові слова
цифровий маркетинг; штучний інтелект; персоналізація; омніканальність; соціальні мережі; цифрова реклама.
Посилання
- Digital Economy Compass (2024). Statista. 246 p.
- Витрати на цифрову рекламу (2017–2028). URL: https://www.oberlo.com/statistics/digital-ad- spend
- Sak T., Mylko I., Ivashko O., Chulipa I., Wołowiec T., Sokołowska-Woźniak J. How the Digital Economy Is Revolutionizing Marketing Management and Driving Sustainable Development. Sustainability. 2025, 17(3), 1130. https://doi.org/10.3390/su17031130
- Tetiana Sak, Ihor Chulipa. Digital marketing: analysis of current trends in Ukraine and worldwide. Współczesne trendy i wyzwania przedsiębiorczości, bezpieczeństwa i logistyki: monografia. Lubelska Akademia WSEI. 2024. P. 190-209. https://wydawnictwo.wsei.eu/sklep/wspolczesne-trendy-i- wyzwania-przedsiebiorczosci-bezpieczenstwa-i-logistyki-edukacja-oraz-br-jako-polski-towar- eksportowy/
Повний текст:
PDF