КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2025)

Розмір шрифта: 
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Тетяна Василівна Сак

Остання редакція: 2025-03-04

Анотація


Розглянуто сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу, його вплив на бізнес та способи взаємодії зі споживачами, зокрема використання штучного інтелекту, великих даних, доповненої та віртуальної реальності, а також персоналізованих маркетингових стратегій, голосового пошуку та омніканального підходу. Підкреслено важливість адаптації компаній до нових цифрових реалій для забезпечення ефективної взаємодії зі споживачами.


Ключові слова


цифровий маркетинг; штучний інтелект; персоналізація; омніканальність; соціальні мережі; цифрова реклама.

Посилання


  1. Digital Economy Compass (2024). Statista. 246 p.
    1. Витрати на цифрову рекламу (2017–2028). URL: https://www.oberlo.com/statistics/digital-ad- spend
    2. Sak T., Mylko I., Ivashko O., Chulipa I., Wołowiec T., Sokołowska-Woźniak J. How the Digital Economy Is Revolutionizing Marketing Management and Driving Sustainable Development. Sustainability. 2025, 17(3), 1130. https://doi.org/10.3390/su17031130
    3. Tetiana Sak, Ihor Chulipa. Digital marketing: analysis of current trends in Ukraine and worldwide. Współczesne trendy i wyzwania przedsiębiorczości, bezpieczeństwa i logistyki: monografia. Lubelska Akademia WSEI. 2024. P. 190-209. https://wydawnictwo.wsei.eu/sklep/wspolczesne-trendy-i- wyzwania-przedsiebiorczosci-bezpieczenstwa-i-logistyki-edukacja-oraz-br-jako-polski-towar- eksportowy/

Повний текст: PDF