Остання редакція: 2025-02-10
Анотація
У статті розглянуто місце та роль цифрових технологій у маркетинговій діагностиці, досліджено інструменти діагностики маркетингової діяльності з використання цифрових технологій, розглянуто переваги щодо використання цифрових технологій у маркетинговій діагностиці.
Ключові слова
Посилання
1. Олійник Г. Ю. Цифровізація маркетингової системи управління підприємством. Інвестиції : практика та досвід. ТОВ «ДКС-центр», 2021. № 4. С. 29-35.
2. Руденко М. В., Кирилюк Є. М., Хуторна М. Е. Цифровізація : маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Одеса : Одеський національний економічний університет, 2022. № 5-6 (294-295). С. 80-87.
3. Кобернюк С., Карпенко В. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Innovation and Sustainability. (1), 204–212. https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.204.212. (дата звернення : 05.02.2025).
4. Дячков Д., Плескач О., Олійник Т. Базові інструменти управління цифровим маркетингом та їх характеристика. Цифрова економіка та економічна безпека. 2023. No8(08). С. 137-142. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.8-23 (дата звернення : 05.02.2025).
5. Войтович С., Лорві І., Букало Н. Застосування CRM-технологій для автоматизації процесів взаємодії із споживачами закладу послуг. Економічний форум. Луцьк, 2022. №4. С. 68-73. http://e-forum.lntu.edu.ua/index.php/ekonomichnyy_forum/issue/view/38/48 View of Vol 1 No 4 (2022): Economic forum (дата звернення : 05.02.2025).
6. Войтович С., Букало Н., Жуков І.. Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг. Економічний форум 1/2023. С. 63-70. URL : http://surl.li/hcacu (дата звернення : 05.02.2025).