КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2025)

Розмір шрифта: 
МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ ІГРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ГРУП НА ПЛАТФОРМІ UNISPHERETM
Давид Ар'є, Олег Володимирович Бісікало, Роман Наумович Квєтний, Ольга Юріївна Софина, Володимир Юрійович Коцюбинський

Остання редакція: 2025-01-31

Анотація


На основі моделі розглянуто аналіз успішності навчання в ігровій формі груп студентів. Метою є оцінка командної роботи за допомогою аналізу динаміки оцінок з предметів. Модель оцінок включає самооцінки студентів, оцінки в групі, оцінки, отримані в результаті впливу викладачів і наставників. Аналіз проводиться на основі середніх значень оцінок в групі, їх тренду і взаємної кореляції. Модель показала, що рівень групових оцінок нижчий за самооцінки, кореляції групових оцінок вищі та ближчі за значеннями, ніж самооцінки студентів. Це свідчить про наявність командної роботи. Зусилля вчителів і наставників підвищують рівень оцінок, зближуючи їх за значеннями. Запропоновано оцінювати роботу студентів за рейтингом, що об’єднує середні значення, тренд і кореляцію оцінок, відображає успішність навчання та командної роботи.


Ключові слова


ігрове навчання; командна робота; модель оцінок; тренд оцінок; кореляція оцінок; рейтингова оцінка

Посилання


1.  Planas-Lladó, L. Feliu, G. Arbat, J. Pujol. et al. “An analysis of teamwork based on self and peer evaluation in higher education,”. Assessment & Evaluation in Higher Education,. vol. 46, no. 2, 17 p., 2021.

2.  R. Bravo, S. Catalan, J. M. Pina. “Analysing teamwork in higher education: an empirical study on the antecedents and consequences of team cohesiveness,” Studies in Higher Education, vol. 44, no. 7, pp. 1153-1165, 2019, DOI:10.1080/03075079.2017.1420049

3.  E. De Prada, M. Mareque, M. Pino-Juste. “Teamwork skills in higher education: is university training contributing to their mastery?,” Psicologia: Reflexão e Crítica, vol. 35, no: 5, 13 p., 2022, https://doi.org/10.1186/s41155-022-00207-1.

4.  J. L. Plass, B. D. Homer, C. K. Kinzer. “Foundations of Game-Based Learning,” Educational Psychologist, vol. 50, no. 4, pp. 258-283, 2015.

5.  D. Arie, R. Kvyetnyy, O. Bisikalo, Y. Bunyak. “Information model of the UnispherTM platform for creation and using the smart content for education,” in Proc. of the 4rd International Workshop on Intelligent Information Technologies and Systems of Information Security (IntelITSIS’2023), CEUR Workshop Proceedings, vol. 3373, pp. 185–194, 2023.

6.  D. Arie, R. Kvyetnyy, O. Bisikalo, O. Sofina, Y. Bunyak. “Students Classification Basing the Numerical Model to Compile Playful Teams on the UnispherTM Platform”, in Proc. of Mathematical Modeling and Simulation of Systems. MODS'2023, Chernihiv, Ukraine, 2023, DOI: 10.1007/978-3-031-67348-1_16.

7.  D. Arie, Y. Bunyak, O. Sofina, R. Kvyetnyy, O. Bisikalo. “The Model to Simulate Grades of Team-Play Learning on the UnispherTM platform, “ in Proc. of The International Conference on Information and Digital Technologies, Zilina, Slovakia, pp. 65-72, 2023, DOI: 10.1109/IDT59031.2023.10194462.


Повний текст: PDF