КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2024)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ГОСТИННОСТІ
Вікторія Христина Василівна Олексій

Остання редакція: 2024-02-29

Анотація


Сучасний ринок гостинності стає дедалі більш конкурентним. У цій боротьбі за клієнтів традиційних маркетингових інструментів вже недостатньо. Емоційний маркетинг виходить на перший план, адже він дає можливість закладам гостинності бути конкурентноспроможними та забезпечити розвиток закладів гостинності.


Ключові слова


маркетинг; готельний бізнес; брендинг; емоційний маркетинг; індустрія гостинності.

Посилання


  1. Зайцева О. І., Фурсов А. М. Сутність маркетингу вражень в індустрії гостинності. Економіка, фінанси, облік та право: стратегічні пріоритети розвитку в умовах глобалізації. 2019. Ч. 2. С. 47–49
  2. Маркетинг вражень – ефективний спосіб просування. Про бізнес. URL: https://pro-biznes.com.ua/reklamnij-biznes/marketing-vrazhen-efektivnij-sposib-prosuvannja.html
  3. Зайцева О. І., Фурсов А. М. Використання інструментарію маркетингу вражень в індустрії гостинності. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. 2019. № 3. С. 86–90.
  4. Паньків М.М. Економіка вражень як інструмент просування готельного продукту. Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми,інновації». 2023. С.370-371. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/pankiv5.htm
  5. Інтернет-маркетинг – що це, визначення, види. Elit-Web. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-rabotaet-pravilnyj-internet-marketing-3-shaga-k-uspehu

Повний текст: PDF