КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2024)

Розмір шрифта: 
СУЧАСНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
Тетяна Миколаївна Тардаскіна

Остання редакція: 2024-02-27

Анотація


У статті досліджено та систематизовано типізацію напрямів  цифрового маркетингу в цифровій економіці. Сучасна типізація дозволяє маркетологам краще розуміти та використовувати нові можливості для досягнення бізнес-цілей, оптимізувати витрати на маркетингові кампанії., сприяти створенню більш гнучких та адаптивних маркетингових  стратегій, що дозволяє підприємствам ефективніше реагувати на зміни в умовах цифрової трансформації

Ключові слова


цифрова трансформація бізнесу; цифровий маркетинг; перформанс-маркетинг; бренд- маркетинг; продакт-маркетинг

Повний текст: PDF