Розмір шрифта: 
			
		
	СУЧАСНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
	
	Остання редакція: 2024-02-27
Анотація
У статті досліджено та систематизовано типізацію напрямів  цифрового маркетингу в цифровій економіці. Сучасна типізація дозволяє маркетологам краще розуміти та використовувати нові можливості для досягнення бізнес-цілей, оптимізувати витрати на маркетингові кампанії., сприяти створенню більш гнучких та адаптивних маркетингових  стратегій, що дозволяє підприємствам ефективніше реагувати на зміни в умовах цифрової трансформації
	Ключові слова
цифрова трансформація бізнесу; цифровий маркетинг; перформанс-маркетинг; бренд- маркетинг;  продакт-маркетинг
		
								Повний текст:
														PDF