Розмір шрифта:
СУЧАСНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
Остання редакція: 2024-02-27
Анотація
У статті досліджено та систематизовано типізацію напрямів цифрового маркетингу в цифровій економіці. Сучасна типізація дозволяє маркетологам краще розуміти та використовувати нові можливості для досягнення бізнес-цілей, оптимізувати витрати на маркетингові кампанії., сприяти створенню більш гнучких та адаптивних маркетингових стратегій, що дозволяє підприємствам ефективніше реагувати на зміни в умовах цифрової трансформації
Ключові слова
цифрова трансформація бізнесу; цифровий маркетинг; перформанс-маркетинг; бренд- маркетинг; продакт-маркетинг
Повний текст:
PDF