Остання редакція: 2024-02-27
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Рожко Н.Я. Сутнісна характеристика та еволюція розвитку поняття «раціональна» та «ірраціональна» поведінка споживача. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Економіка. 2019. Вип. 1 (11). С. 48-53. http://dx.doi.org/10.31339/2313-8114-2019-1(11)-48-53
2. Шарманська В.М., Яцентюк П.І. Вплив людського фактору на управління ризиками в економічній діяльності. Економіка та суспільство. 2023. № 47. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-39
3. Tversky A., Kahneman D. Advances in prospect theory: Cumulative representation of uncertainty. Journal of Risk and Uncertainty. 1992. Vol. 5, p. 297-323.
4. Полінкевич О.М. Регіональні особливості соціально-економічної інклюзії персоналу на підприємствах. Економічні науки. Серія «Регіональна економіка». 2018. Вип. 15 (59). С.226–234
5. Полінкевич О., Камінскі Р., Ліпич Л. Управління економічно поведінкою підприємства в умовах соціально-психологічної напруги. Вісник Львівського університету. Серія Економічна. 2021. Вип. 61. С. 214– 224. http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.61.0.6117
6. Ліпич Л.Г., Гринькевич О.С., Полінкевич О.М. Управління різноманітністю в контексті розвитку персоналу. Економічний форум. 2022. № 2. С. 50-58. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-2-7