КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2023)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ КАДРОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Людмила Миколаївна Ткачук, Іван Олександрович Побережський

Остання редакція: 2023-03-02

Анотація


В роботі розглянуто теоретичні підходи до формування та реалізації кадрової стратегії розвитку підприємства. Розкрито сутність даної категорії та мету кадрової стратегії управління. Проаналізовано основні завдання кадрової стратегії підприємства. Охарактеризовано маркетингові стратегії управління та їх взаємозв’язок із кадровою стратегією підприємства.


Ключові слова


кадри; персонал; кадрова стратегія; управління персоналом; маркетингова стратегія

Посилання


  1. Єпіфанова І. Ю., Панкова В. Д., Ткачук Л. М. Стратегічне управління ризиками в системі управління персоналом. Вісник Хмельницького національного технічного університету. 2021. № 6. С. 12-15.
  2. Величко Я.І. Оцінка кадрових ризиків у системі управління персоналом. Економіка транспортного комплексу. 2018. № 32. С. 123–136.
  3. Мізік Ю. І., Писаревська Г. І. Особливості антикризового управління персоналом у процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 7. С. 365–372.
  4. Yepifanova I., Dzhedzhula V., Pankova V. Hierarchical classification of factors influencing the personnel management system of an industrial enterprise. Економіка і організація управління. 2021. № 3. Р. 82–89.

Повний текст: PDF