КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2023)

Розмір шрифта: 
ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
Лариса Глущенко, Тетяна Пілявоз

Остання редакція: 2023-03-02

Анотація


У статті визначено роль цінової політики підприємства, завдання цінової політики, помилки при формуванні цінової політики, а також розглянуто основні правила ціноутворення

Ключові слова


цінова політика; ціноутворення; ціни; конкурентоспроможність

Посилання


1. Михайленко О.В., Скоморохова С.Ю., Лесик Т. Г. Управління витратами і цінова політика підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки.  2017.  Вип. 27(3).  С. 116-120.


2. Коваленко О.В., Булан О.В.  Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії.  2018.  Вип. 4.  С. 88-93.

3. Дудяк Р., Бугіль C., Карпова Я. Сучасна маркетингова цінова політика та проблеми ціноутворення у діяльності підприємств України. Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія : Економіка АПК.  2013.  № 20(1).  С. 361-367.


Повний текст: PDF