Розмір шрифта:
ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
Остання редакція: 2023-03-02
Анотація
У статті визначено роль цінової політики підприємства, завдання цінової політики, помилки при формуванні цінової політики, а також розглянуто основні правила ціноутворення
Ключові слова
цінова політика; ціноутворення; ціни; конкурентоспроможність
Посилання
1. Михайленко О.В., Скоморохова С.Ю., Лесик Т. Г. Управління витратами і цінова політика підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. 2017. Вип. 27(3). С. 116-120.
2. Коваленко О.В., Булан О.В. Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2018. Вип. 4. С. 88-93.
3. Дудяк Р., Бугіль C., Карпова Я. Сучасна маркетингова цінова політика та проблеми ціноутворення у діяльності підприємств України. Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія : Економіка АПК. 2013. № 20(1). С. 361-367.
Повний текст:
PDF