КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2023)

Розмір шрифта: 
МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: ЧУТЛИВІСТЬ ПОКУПЦЯ ДО ЦІНИ
Наталія Василівна Якубовська

Остання редакція: 2023-02-16

Анотація


У статті через призму факторів маркетингового ціноутворення досліджено та визначено доцільність застосування ефектів впливу на чутливість покупця до ціни за двох, якісно відмінних ринкових станів: вільне функціонування ринку, на прикладі інфлюенс-маркетингу, та форс-мажорні обставини і вимушене регулювання ринку на прикладі періоду пандемії.

Ключові слова


маркетингове ціноутворення, чутливість покупця до ціни, інфлюенс-маркетинг, регулювання ринку

Посилання


1. Катаєв А. В., Оберемок С. В. Фактори цінової чутливості споживачів: результати систематизації та верифікації актуальності в рамках концепції маркетингу довіри. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2018/65.pdf.
2. Якубовська Н.В. Стрільчук Р.М. Коханевич Т.П. Продуктові мікроінновації як результат колаборації цифрового суспільства та поведінкової економіки. Інфраструктура ринку. 2022. № 68. С. 175-179.
3. Длігач А. О. Маркетингова цінова політика: Світовий досвід, вітчизняна практика: Навчальний посібник. — К.: ВД «Професіонал», 2006. - 304 с.
4. Яценко Г. Зміни споживчої поведінки населення України у відповідь на трансформацію системи цінностей під час пандемії https://lb.ua/blog/hanna_yatsenko/475002_zmini_spozhivchoi_povedinki_naselennya.html

Повний текст: PDF