КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2023)

Розмір шрифта: 
ПРАКТИКИ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ СПОЖИВАЧІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ЇХ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ
Сергій Антонович Пиртко

Остання редакція: 2023-02-16

Анотація


У статті відзначено важливість врахування впливу зростання екологічної свідомості на ринкову поведінку підприємств. На підставі даних результатів досліджень встановлено основні поведінкові характеристики споживачів України та світу з точки зору усвідомлення важливості ними екологічних проблем суспільства. Сформульовано припущення, що рівень екологічної свідомості має тісну кореляцію із рівнем життя в країні – чим нижчий рівень життя в країні, тим менше її громадяни будуть перейматись екологічними проблемами. Ця гіпотеза вимагає додаткової перевірки, де в якості об’єкта досліджень є українські споживачі, економічна поведінка яких має враховувати складну поточну соціально-політичну ситуацію в Україні.

Ключові слова


споживач; управління підприємством; економічна поведінка; екологічна свідомість; екологічна поведінка; екологічна особистість; екологічна відповідальність

Посилання


1. Пиртко С. Вплив екологічної свідомості споживачів на конкурентні позиції підприємств на ринку Менеджмент: виклики та перспективи цифрової епохи: Зб. Матеріалів ІІI Міжнародної наукової студентської конференції. К., 2022. С. 140-143.

2. Нова екологія рітейлу: як догодити покупцю який не знає чого хоче. URL: https://rau.ua/dosvid/ekologija-ritejlu-morning-consult/ (дата звернення: 13.02.2023).

3. Екологічний портрет громадянина України: порівняння з ЄС та рекоменда­ції. Аналітичний документ. Ресурсно-аналітичний центр “Суспільство і довкілля”. 2018. URL: https://www.rac.org.ua/uploads/content/485/files/envprotraitandeu2018.pdf (дата звернення: 13.02.2023).

4. Світове дослідження цінностей 2020 в Україні. URL: http://ucep.org.ua/wp-content/uploads/2020/11/WVS_UA_2020_report_WEB.pdf (дата звернення: 13.02.2023).

 


Повний текст: PDF