Остання редакція: 2023-02-15
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Баша І. М. Маркетингові дослідження в системі стратегічного управління освітнім простором вищих навчальних закладів. Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. К. КНЕУ. 2012. Вип. 28. Ч. 2. С. 584-591.
2. Буднікевич І. М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності: навч. посібник для студентів ВНЗ. Київ. ЦУЛ. 2017. 535 с.
3. Гончарова О.В. Маркетинг на ринку освітніх послуг. Менеджмент і маркетинг. 2018. Випуск 49. С. 169-178.
4. Ніколаєнко С.М. Керівник закладу освіти (організаційно-педагогічні та правові основи управлінської діяльності): підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. Київ. НУБіП України. 2019. 408 с.
5. Рябова З.В. Маркетингові дослідження якості надання освітніх послуг. Народна освіта. 2013. Вип. 1 (19). URL: www.narodnaosvita/kiev.ua.
6. Рябова З. В. Наукові основи маркетингового управління в освіті: монографія. К. Педагогічна думка. 2013. 268 с.
7. Слюсаренко О.В. Public relations у сфері вищої освіти України. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2018. Випуск 2-1(45). С.80-83.