КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
Особливості позиціювання продукції ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Олена Лакомова, Дарья Шиян, Тетяна Карпенко

Остання редакція: 2022-03-11

Анотація


В статті розглянуто діяльність ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» і становище на зовнішніх ринках. Визначено його потужності, основні складові моніторингу ринкового потенціалу підприємства, особливості позиціювання продукції за якістю продукції, за іміджом, за ціною, за формуванням цільової аудиторії тощо.


Посилання


1. ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». URL:https://ukraine.arcelormittal.com/index.php?id=300

2. Голубков Е.П. Сегментация и позиционированне. Маркетинг в России и за рубежом. 2018. № 6. С. 23 -25.

3. Мазуров Н.А. Построение карты восприятия как эффективный инструмент выбора рыночной позиции продукта. Маркетинг в России и за рубежом. 2019. № 4. С.27 - 31.


Повний текст: PDF