КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ЦІНОВА ПОЛІТИКА В ІНТЕРНЕТІ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Юлія Гутарева, Катерина Моренченко

Остання редакція: 2022-03-11

Анотація


У статті досліджено актуальні питання забезпечення конкурентоспроможності підприємства в Інтернеті з використанням інструментів цінової політики підприємства.


Посилання


  1. Гречаник Н.Ю. Сутність та особливості маркетингової цінової політики / Н.Ю. Гречаник // Інноваційна економіка. – 2012. – № 32. – с. 205–212.

  2. Легкий С. А. Формування цінової стратегії на пасажирських автотранспортних підприємствах / С. А. Легкий // Економіка транспортного комплексу. – 2014. – Вип. 23. – С. 124-134.

  3. Муха Б. Г. Формування цінової політики та механізм ціноутворення на ринку готельних послуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1154

  4. Швагірева В.С., Козак Ю.Г. Міжнародний маркетинг. – Навч. посібник: За ред. Ю.Г. Козака, С. Смичка, І.Л. Літовченко – Кіїв: «Центр учбової літератури», 2014. – 294 с.

  5. Скиба Г. І. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість підприємства, що функціонує в умовах ринкової економіки / Г. І. Скиба // Облік і фінанси. – 2012. – № 1. – С. 135-138.

  6. Arthur A. Thompson Jr. The Implications of Corporate Strategy for Competition and Market Analysis: An Expanded Role for the Business Economist Business Economics Vol. 17, No. 4 – September 1982. – pp. 19-27 (9 pages).

  7. Arup Daripa, Sandeep Kapur Pricing on the Internet / Daripa A., Kapur S. //Oxford Review of Economic Policy, Volume 17, Issue 2 – 1 June 2001. – P. 202–216.

  8. Competitive Pricing Strategy – See How Products Are Priced [Electronic resource]. – Access mode: https://www.intelligencenode.com/blog/competitive-pricing-strategy-see-products-priced/

 


Повний текст: PDF