КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Дмитро Павлович Недашківський, Юлія Вікторівна Білявська

Остання редакція: 2022-02-22

Анотація


Бенчмаркінг є загальноприйнятою практикою для встановлення базових показників, визначення передового досвіду, визначення можливостей покращення та створення конкурентного середовища в організації. Інтеграція бенчмаркінгу в організацію призводить до отримання цінних даних, які спонукатимуть до обговорення та викликають нові ідеї та практики. Бенчмаркінг можна використовувати як інструмент, який допоможе компаніям оцінити та визначити пріоритети можливостей покращення.


Ключові слова


бенчмаркінг; розвиток потенціалу; інструмент; конкурентоспроможність; конкуренти.

Посилання


  1. Білявський В.М. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : V ювілейна міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 15-16 вересня 2016 р. Одеса : Атлант, 2016. С. 24–25.

  2. Аренков И. А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. М., 2001. 94 с.

  3. Никоненко А.В. Бенчмаркінг: конспект лекцій для студ. освітнього ступеня «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / А. В. Никоненко. – К.: НУХТ, 2018. – 77 с.

  4. Білявський В.М. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективної операційної діяльності підприємств. Вісник національного університету «Львівська політехніка». 2017. Вип. 862. С. 10–18.


Повний текст: PDF