КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ДІЛОВОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Володимир Олександрович Козловський, Яна Анатоліївна Ясько

Остання редакція: 2022-02-22

Анотація


Розглянуто теоретичні та практичні питання формування на сучасних підприємствах позитивного ділового іміджу.


Ключові слова


підприємство, діловий імідж, принципи, функції, алгоритм формування позитивного ділового іміджу.

Посилання


Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства усучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава.2009.№ 9.С.59–61.

2. Рябова Т.А., Воєдило Н.Ю. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2020. № 12.

3. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства.ВісникМукачівськогодержавногоуніверситету«Економікаісуспільство».Серія:економікатауправлінняпідприємствами.2016.Випуск7, С.473–477.

4.Ткачук О. В. Корпоративний імідж – важлива складова успіху банку. Держава та регіони. 2006. №6, С. 297-299.


Повний текст: PDF