КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
The effectiveness of advertising methods in tourism used at modern enterprises
Олена Олегівна Ахмедова, Ольга Миколаївна Герасименко

Остання редакція: 2022-02-23

Анотація


Various means of advertising and promotion at modern tourism enterprises have been examined in the paper; specific methods of advertising have been analyzed, as well as advantages and disadvantages of different promotional activities.

Ключові слова


advertising methods; advertising integration; corporate identity; modern advertising promotion

Посилання


1. Стрижак Е.О., Ахмедова Е.О. Особенности проведения рекламной кампании в туристической сфере // Туризм и гостеприимство. – Беларусь, Пинск: Полесский государственный университет. – 2018. - № 2. – С. 31-40.

2. І. М. Школа та ін. Менеджмент туристичної індустрії // Навчальний посібник. – Україна, Чернівці: Чернівецький торговельно-економічний інститут. – 2003. – С. 413.

3. Jefkins F., Daniel Ya. Advertising // Textbook for universities. – England, Edinburgh: Pearson Education Limited, 2000. P. 361.


Повний текст: PDF