КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТІВ У СФЕРІ САМОДІЯЛЬНОГО МАСОВОГО СПОРТУ В УКРАЇНІ
Юлія Ернстівна Дуднєва

Остання редакція: 2022-02-22

Анотація


В статті обґрунтовано перспективи розробки та реалізації інноваційних проєктів самодіяльного масового спорту та фізичної культури в Україні. Розглянуто якісні характеристики категорії «спорт» та його місця у суспільному житті. На підставі аналізу соціальних та економічних тенденцій доведено доцільність розвитку проєктів популяризації самодіяльного масового спорту в Україні.


Ключові слова


проєкт; спорт; самодіяльний масовий спорт; фізична культура; ефективність.

Посилання


1. Закон України «Про фізичну культуру і спорт». Редакція від 16.07.2019. [Електронний ресурс] – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3808-12.

 

2. Олімпійська Хартія [Електронний ресурс] – URL: https://cafepulsar.ru/uk/svod-osnovopolagayushchih-principov-olimpizma-olimpiiskaya-hartiya-v-ponyatie/.

 

3. Леонов Я. В. Використання маркетингових технологій в спортивній індустрії. Ефективна економіка. 2017. № 4.  – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8680.

 

4. Разумовський С. О. Маркетинг фізичної культури як елемент соціальної сфери суспільства (соціально-філософський аналіз). Слобожанський науково-спортивний вісник. 2013.  № 2. С. 199-203.

 

5. Танклевська Н. С., Вибранський  В. В. Основи маркетингу в спортивній сфері.   Економіка та управління національним господарством.  2019.  Випуск 6 (140).  С. 20-25.


Повний текст: PDF