Остання редакція: 2022-02-22
Анотація
В статті обґрунтовано перспективи розробки та реалізації інноваційних проєктів самодіяльного масового спорту та фізичної культури в Україні. Розглянуто якісні характеристики категорії «спорт» та його місця у суспільному житті. На підставі аналізу соціальних та економічних тенденцій доведено доцільність розвитку проєктів популяризації самодіяльного масового спорту в Україні.
Ключові слова
Посилання
1. Закон України «Про фізичну культуру і спорт». Редакція від 16.07.2019. [Електронний ресурс] – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3808-12.
2. Олімпійська Хартія [Електронний ресурс] – URL: https://cafepulsar.ru/uk/svod-osnovopolagayushchih-principov-olimpizma-olimpiiskaya-hartiya-v-ponyatie/.
3. Леонов Я. В. Використання маркетингових технологій в спортивній індустрії. Ефективна економіка. 2017. № 4. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8680.
4. Разумовський С. О. Маркетинг фізичної культури як елемент соціальної сфери суспільства (соціально-філософський аналіз). Слобожанський науково-спортивний вісник. 2013. № 2. С. 199-203.
5. Танклевська Н. С., Вибранський В. В. Основи маркетингу в спортивній сфері. Економіка та управління національним господарством. 2019. Випуск 6 (140). С. 20-25.