КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ІНТЕЛКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ
Діана Олександрівна Гладка

Остання редакція: 2022-02-21

Анотація


У роботі розглянуто основні підходи та методи до оцінювання інтелектуального капіталу підприємства.


Ключові слова


інтелектуальний капітал; методи оцінювання; підходи оцінювання; активи; підприємство; показники.

Посилання


1. Чеботарев Н. Ф. Оценка стоимости предприятия (бизнеса) : учебник / Н. Ф. Чеботарев. – М. : Изд.-торг. корпорация «Дашков и Ко». – 2009. – 256 с.

2. Чуприна О. О. Методологічні підходи до оцінювання інтелектуального капіталу / О. О. Чуприна, К. С. Чуприн // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія : Економічна теорія та право. – 2013. – № 3. – С. 22-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_3_5

3. Ramanauskaitė A. Intellectual capital valuation: methods and their classification / A. Ramanauskaitė, K. Rudžionienė // Ekonomika. – 2013. – Vol. 92(2). – P. 79-92. Режим доступу:: http://www.zurnalai.vu.lt/ekono mika/article/view/1413.

4. Sveiby, K.E. (1997). The Intangible Assets Monitor, Journal of Human Resource Costing & Accounting, 2, р. 3-7 .

5. Sveiby K. E. Methodos for Measuring Intagible Assets Copyright / K. E. Sveiby [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/327982460_Methods_for_Measuring_Intangible_Assets

6. D. Hladka, Methodical approaches to evaluation of intellectual capital of enterprises - [Electronic resource] / I. Yepifanova, D. Hladka // Journal of Scientific Papers VUZF REVIEW. – 2021. – Volume 6 (Issue 3). – S. 145-153. – Access mode: http://papersvuzf.net/index.php/VUZF/article/view/185/197 (Indexed and referenced in the international scientometric database «Index Copernicus»).

7. Каплан Р. С., Нортон Д. П. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию. Москва: Олимп-бизнес, 2004. 344 с.

Повний текст: PDF