Остання редакція: 2022-02-11
Анотація
У статті досліджено значущість корпоративної соціальної відповідальності як чинника розвитку потенціалу підприємства, визначено сутнісні характеристики підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства під впливом КСВ.
Ключові слова
Посилання
1. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика : підручник / М. А. Саприкіна та ін. ; за наук. ред. О. С. Редькіна. Київ : Фарбований лист, 2011. 480 с. URL: https://csr-ukraine.org/wp-content/uploads/2021/11/book_2011-1.pdf (дата звернення: 4.02.2022).
2. Супрун Н. А. Корпоративна соціальна відповідальність як чинник сталого розвитку. Економіка і прогнозування. 2009. №3: С. 61–74.
3. Черпак А. Є. Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування. Формування ринкової економіки. Спец. вип. Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. Ч. ІІ. Київ : КНЕУ, 2010. С. 180–186.
4. ДТЕК. Структура корпоративного управління. URL: https://dtek.com/sustainable_development/governance /(дата звернення: 5.02.2022).
5. Кернел. Корпоративний кодекс. URL: https://www.kernel.ua/wp-content/uploads/2020/01/Corporate_Code__new_ua.pdf (дата звернення: 6.02.2022).
6. Бержанір А. Л., Чирва Г. М. Методологія теоретичних досліджень корпоративної соціальної відповідальності. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Вип. 21. С. 122–125. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/10138/1/Metod_teor_dosl_KSV.pdf (дата звернення: 6.02.2022).