КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ АГРОТУРИЗМУ ЯК ЕКОНОМІЧНОГО ФАКТОРУ РОЗВИТКУ
Карина Русланівна Свистунова, Марина Юріївна Глізнуца, Петро Григорович Перерва

Остання редакція: 2022-02-11

Анотація


Доповідь присвячена актуальній проблемі економічного розвитку  на основі підвищення ролі і потенціалу туризму, зокрема сільського, як фактору піднесення економічного стану сільських регіонів України. Також авторами дано оцінку стану цієї сфери бізнесу, розкрито аспекти проблем та перспектив її розвитку. Визначено основні фактори, які впливають на рівень потенціалу агротуризму.


Ключові слова


економіка, туристичний бізнес, агротуризм, потенціал, державна підтримка, регіони

Посилання


  1. Грехов Д.В., Юрченко А.В. Сельский туризм и его роль в развитии экономики государства и региона // Экономика и управление: теория и практика. Ярославль: Канцлер, 2018. С.49-60.
  2. Полякова И.Л., Григорьева М.П. Сельский туризм: классификации и особенности организации // Сервис в России и за рубежом. 2017. №5 (75). С.31-41.
  3. Перерва П.Г., Глізнуца М.Ю. Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів // Маркетинг і менеджмент інновацій.  2015.  № 4. С. 11-19.
  4. Волченко А.С., Перерва П.Г. Перспективы развития туризма  впечатлений в Харьковской области // Проблеми  та  перспективи  розвитку  сучасної  науки: зб.  тез  доп. міжн. наук.-практ. конф. Ч1. Рівне: НУВГП, 2020. С.240-243.
  5. Приходько Е.Г., Перерва П.Г. Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесу // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. Харків : ХНУБА, 2021.
  6. Tkachova, N.P, Pererva P.G., Kobielieva, T. O. Investigation of the role of venture companies in the early stages of the product life cycle // Науковий вісник Полісся. 2017. № 2 (10), ч. 2. С. 144-149. doi.org/10.25140/2410-9576-2017-2-2(10)-144-149
  7. Товажнянский В.Л., Перерва П.Г., Кобелева Т.А., Гладенко  И.В. Мониторинг производственно-коммерческой деятельности промышленного предприятия // Вестник НТУ "ХПИ" : сб. науч. тр. Харьков: НТУ "ХПИ", 2009. №36-1. С. 12-22.
  8. Pererva P.G., Kocziszky György, Szakaly D., Somosi Veres M. Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI», 2012. 668 p.
  9. Перерва П.Г. Інформаційна діяльність підприємства: управлінська, цінова та маркетингова складові // Вісник НТ У «ХПІ»(екон. науки) : зб. наук. пр.  Х.: НТУ „ХПІ”. 2018. № 37(1313). С.  27-32 .

10. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. 2021. Vol. 19, Iss. 1. P. 24-38. doi.org/10.21511/ppm.19(1).2021.03

11. Гончарова Н.П., Перерва П.Г., Яковлев А.И. Маркетинг инновационного процесса. К.: ВИРА-Р, 1998.- 267с.

12. Перерва П.Г. Самомаркетинг менеджера и бизнесмена. Ростов н/Д: Феникс, 2003. 592 с.

13. Перерва П.Г. Комплаенс-программа промышленного предприятия: сущность и задачи // Вісник НТУ "ХПІ".  Харків : НТУ "ХПІ", 2017. № 24.  С. 153-158.

14.Старостіна А.О. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підруч. К.: Знання, 2009. 1070 с.

15. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. 2021. Vol. 19, Iss. 1. P. 24-38. doi.org/10.21511/ppm.19(1).2021.03

16. Перерва П.Г. Управління маркетингом на машинобудівному підприємстві // Навч.посібник для інж.-техн.вузів.- Харків : «Основа», 1993.- 288с.

17. Pererva P.G., Tkachev M.М., Kobielieva T.O. Evaluation of holder profits violation of their exclusive rights // Науковий вісник Полісся. 2016. № 4 (8), ч.2. С.240-246.

18. Грабченко А.И., Смоловик Р.Ф., Перерва П.Г. Основы маркетинга высоких технологий: Учебное пособие, Харьков: ХГПУ, 1999.242с.

19. Pеrеrvа P.G., Kосziszky G., Sоmоsi Vеrеs M., Kоbiеliеvа T.А. Compliance prоgrаm: [tutorial].– Khаrkоv-Miskоlс : LTD «Planeta-prynt», 2019. 689 p.


Повний текст: PDF