КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
МЕТОДОЛОГІЯ КУЛЬТУРНИХ ІННОВАЦІЙ: СОЦІАЛЬНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ ЦІННОСТІ
Катерина Русланівна Мигущенко, Петро Григорович Перерва

Остання редакція: 2022-02-11

Анотація


Досліджено методологічні засади інновацій в культуру. Обґрунтовано теоретичну сутність, рівні та   функції  терміну «культурні інновації». З позицій комплексного підходу виявлено соціальні та економічні цінності культурних інновацій. 


Ключові слова


інновації, культура, рівні, функції, соціальні і економічні цінності

Посилання


  1. Малянов Е. А. Социально-культурная инноватикаметодологиятеория и практика: Пермь, 2017. 312с.
  2. Pererva P.G., Kocziszky György, Szakaly D. Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI», 2012. 668 p.
  3. Старостіна А.О. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підруч. К.: Знання, 2009. 1070 с.
  4. Перерва П.Г. Управління маркетингом на машинобудівному підприємстві.- Харків : «Основа», 1993.- 288с.
  5. Грабченко А.И., Смоловик Р.Ф., Перерва П.Г. Основы маркетинга высоких технологий: Учебное пособие, Харьков: ХГПУ, 1999. 242с.
  6. Pererva P.G., Tkachev M.М., Kobielieva T.O. Evaluation of holder profits violation of their exclusive rights. Науковий вісник Полісся. 2016. № 4 (8), ч.2. С.240-246.
  7. Pеrеrvа P.G., Kосziszky G., Sоmоsi Vеrеs M., Kоbiеliеvа T.А. Compliance prоgrаm: [tutorial]. Khаrkоv-Miskоlс : LTD «Planeta-prynt», 2019. 689 p.
  8. Гончарова Н.П., Перерва П.Г., Яковлев А.И. Маркетинг инновационного процесса. К.: ВИРА-Р, 1998.- 267с.
  9. Перерва П.Г. Самомаркетинг менеджера и бизнесмена. Ростов н/Д: Феникс, 2003. 592 с.

10. Kobielieva, T., Pererva, P., Tkасhovа, N., Tkachov, M., Diachenko, T. (2021) Management of relations with enterprise stakeholders on the basis of value approach. Problems and Perspectives in Management, 19(1), pp. 24-38.

11. Tkachova, N.P, Pererva P.G., Kobielieva, T. O. Investigation of the role of venture companies in the early stages of the product life cycle. Науковий вісник Полісся. 2017. № 2 (10), ч. 2. С. 144-149. 


Повний текст: PDF