Остання редакція: 2022-02-11
Анотація
Обґрунтована важливість самоорганізації персоналу промислового підприємства. Сформовано методи внутрішньої мотивації персоналу та самоорганізації, розроблено комплекс заходів, спрямованих на запуск процесу самоорганізації персоналу машинобудівного підприємства. Проведено апробацію пропонованих методів та сформовано інтерпретацію отриманих результатів
Ключові слова
Посилання
- Корсун И.И., Горбунова Ю.А. Ресурс самоорганизации персонала в производственной сфере // Менеджмент и предпринимательство в парадигме устойчивого развития. Екатеринбург: УГЭУ, 2018. С.176-181.
- Перерва П.Г. Інформаційна діяльність підприємства: управлінська, цінова та маркетингова складові. Вісник НТ У «ХПІ»(екон. науки) : зб. наук. пр. Х.: НТУ „ХПІ”. 2018. № 37(1313). С. 27-32 .
- Перерва П.Г., Глізнуца М.Ю. Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С. 11-19.
- Назаренко С.М., Перерва П.Г. Методичний підхід до оцінювання ефективності використання IT-аутсорсингу. Маркетинг і цифрові технології. 2021. Т.5, №3. С. 18-29.
- Назаренко С.М., Перерва П.Г. Дослідження методів визначення ефективності ІТ-аутсорсингу. Вісник НТУ «ХПІ» (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 2. С. 73-83.
- Tkachova, N.P, Pererva P.G., Kobielieva, T. O. Investigation of the role of venture companies in the early stages of the product life cycle. Науковий вісник Полісся. 2017. № 2 (10), ч. 2. С. 144-149. doi.org/10.25140/2410-9576-2017-2-2(10)-144-149
- Товажнянский В.Л., Перерва П.Г., Кобелева Т.А., Гладенко И.В. Мониторинг производственно-коммерческой деятельности промышленного предприятия. Вестник НТУ "ХПИ" : сб. науч. тр. Харьков: НТУ "ХПИ", 2009. №36-1. С. 12-22.
- Pererva P.G., Kocziszky György, Szakaly D., Somosi Veres M. Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI», 2012. 668 p.
- Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach. Problems and Perspectives in Management. 2021. Vol. 19, Iss. 1. P. 24-38. doi.org/10.21511/ppm.19(1).2021.03
10. Перерва П.Г. Самомаркетинг менеджера и бизнесмена. Ростов н/Д: Феникс, 2003. 592 с.
11. Перерва П.Г. Комплаенс-программа промышленного предприятия: сущность и задачи. Вісник НТУ "ХПІ". Харків : НТУ "ХПІ", 2017. № 24. С. 153-158.
12. Старостіна А.О. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підруч. К.: Знання, 2009. 1070 с.
13. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. 2021. Vol. 19, Iss. 1. P. 24-38. doi.org/10.21511/ppm.19(1).2021.03
14. Перерва П.Г. Управління маркетингом на машинобудівному підприємстві. Навч.посібник для інж.-техн.вузів.- Харків : «Основа», 1993.- 288с.
15. Гончарова Н.П., Перерва П.Г., Яковлев А.И. Маркетинг инновационного процесса. К.: ВИРА-Р, 1998.- 267с.
16. Pererva P.G., Tkachev M.М., Kobielieva T.O. Evaluation of holder profits violation of their exclusive rights // Науковий вісник Полісся. 2016. № 4 (8), ч.2. С.240-246.
17. Грабченко А.И., Смоловик Р.Ф., Перерва П.Г. Основы маркетинга высоких технологий: Учебное пособие, Харьков: ХГПУ, 1999.- 242с.
18. Pеrеrvа P.G., Kосziszky G., Sоmоsi Vеrеs M., Kоbiеliеvа T.А. Compliance prоgrаm: [tutorial].Khаrkоv-Miskоlс : LTD «Planeta-prynt», 2019. 689 p.