КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СТРАХОВОГО РИНКУ
Валерій Петрович Ільчук, Тетяна Олександрівна Шпомер

Остання редакція: 2022-02-03

Анотація


У статті охарактеризовано загальну ситуацію на страховому ринку, виявлено основні причини зниження активності страхових компаній та встановлено, що досконала маркетингова політика здатна вивести ринок страхових послуг на належний рівень розвитку.


Ключові слова


страховий ринок; страховий захист; страховий продукт; маркетингова політика

Посилання


1. Білик І.І., Косар Н.С., Кузьо Н.Є. Маркетинг відносин у діяльності компаній на страховому ринку України. Ефективна економіка. 2019. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/ 4_2019/41.pdf

2. Мілошевич Н.В., Пашкова А.В. Сучасні реалії та тенденції розвитку страхових компаній в Україні. Інфраструктура ринку. 2019. № 38. С. 360-366. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/38_2019_ukr/58.pdf

3. Онопрієнко І.М., Волкова Є. Маркетинг як інструмент активізації страхових послуг. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. № 6 (23). С. 173-179. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/27.pdf


Повний текст: PDF