Остання редакція: 2022-02-03
Анотація
У статті охарактеризовано загальну ситуацію на страховому ринку, виявлено основні причини зниження активності страхових компаній та встановлено, що досконала маркетингова політика здатна вивести ринок страхових послуг на належний рівень розвитку.
Ключові слова
Посилання
1. Білик І.І., Косар Н.С., Кузьо Н.Є. Маркетинг відносин у діяльності компаній на страховому ринку України. Ефективна економіка. 2019. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/ 4_2019/41.pdf
2. Мілошевич Н.В., Пашкова А.В. Сучасні реалії та тенденції розвитку страхових компаній в Україні. Інфраструктура ринку. 2019. № 38. С. 360-366. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/38_2019_ukr/58.pdf
3. Онопрієнко І.М., Волкова Є. Маркетинг як інструмент активізації страхових послуг. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. № 6 (23). С. 173-179. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/27.pdf