Розмір шрифта:
ФОРМУВАННЯ ТА ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Остання редакція: 2022-01-24
Анотація
У статті досліджено зміни в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Встановлено , що сучасний споживач під час пандемічних перетворень став вимогливим до обслуговування. Доведено, що в цих умовах стає за необхідне використання маркетингові дослідження для виявлення поведінки споживачів послуг гостинності. Проаналізовані популярні маркетингові дослідження та встановлено переваги та недоліки проведення їх в сучасних постковідних умовах.
Ключові слова
маркетингові дослідження, поведінка споживачів, підприємства готельно-ресторанного бізнесу, Covid19, методи дослідження
Посилання
- Железняк К.Л., Компанець К.А. Маркетингові дослідження – інструмент стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019.Випуску 46. С. 83-87. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.46-14
- Тимошенко З. І., Демура Т. О., Мунін Г. Б., Карягін Ю. О. Маркетинг тур продукту. Київ. Кондор. 2019. С. 394
- Антонюк І., Компанець К., Медведєва І. Інноваційна дифузія в організації ресторанного господарства під впливом пандемії covid-19. Економіка та суспільство. 2021. (25). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-57
- Proof Analytics 2022. All rights reserved. URL: https://proof.in.ua/?gclid=CjwKCAiAlrSPBhBaEiwAuLSDUFztty7GAmB-PA6ouRKAeyz3VX9FOUANb4Ojfqi0xG8lOM1sR8ehzRoCeV0QAvD_BwE
Повний текст:
PDF