Розмір шрифта:
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ ЯК ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Остання редакція: 2022-01-21
Анотація
Розвиток економіки вражень в Україні в умовах гео-соціальних обмежень спричинених пандемією короновірусної інфекції COVID-19, викликаної вірусом SARS-CoV-2, повинен враховувати не тільки ступінь фінансово-організаційних побажань суб’єктів підприємницької діяльності, але й соціально-економічні потреби населення, ринкові зміни, що сприяли внесенню суттєвих змін до організаційно-виробничих процесів. Пандемічні обмеження змушують вносити зміни до традиційних форм здійснення господарської діяльності, тому що, існуючі форми послуг не можуть у повній мірі задовольнити потреби споживачів в отриманні позитивних емоцій, вражень, набуття певного досвіду та не відповідають загальнодержавній політиці соціального дистанціювання. Наразі система розвитку соціально відповідального бізнесу має враховувати не тільки соці-економіко-екологічні потреби населення та місцевих громад, а також бути зацікавленою у пошуку альтернативних шляхів розвитку господарської діяльності в умовах короновірусних обмежень
Ключові слова
економіка вражень; цифрові інструменти; соціально відповідальний бізнес; фінансово-інформаційні інструменти
Посилання
- Antonio Paolo Russo. The “vicious circle” of tourism development in heritage cities. Annals of Tourism Research. 2002. Vol. 29 (1). Р. 165-182. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160738301000299. https://doi.org/10.1016/S0160-7383(01)00029-9.
- Naipeng (Tom) Bu, Haiyan Kong & Shun Ye. County Tourism Development in China: A Case Study. Journal of China Tourism Research. 2021. Vol.17 (2). Р. 249-272. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/ 10.1080 /19388160.2020. 1761501. https://doi.org/ 10.1080/19388160.2020. 17615 01
- Zhang Xiao-ming , Bao Ji-gang. The Assessment of Tourism Impact on Regional Economy:A Review.Journal of Guilin Institute of Tourism. 2004. Vol.2. URL: https://en.cnki.com.cn/Article_en/CJFDTotal-GLGZ200402009.htm
- Ніколайчук Т. Брендінг установ природно-заповідного фонду, як інструмент інноваційного розвитку. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, 11.03. 2021 р. Київ, 2021. С. 62-65.
- Вікіпедія. Вільна Енциклопедія. Високі технології. Електронний ресурс. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Высокие_технологии
Повний текст:
PDF