КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ ЯК ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Тетяна Олексіївна Ніколайчук

Остання редакція: 2022-01-21

Анотація


Розвиток економіки вражень в Україні  в умовах гео-соціальних обмежень спричинених пандемією короновірусної інфекції COVID-19, викликаної вірусом SARS-CoV-2,  повинен враховувати не тільки ступінь фінансово-організаційних побажань суб’єктів підприємницької діяльності, але й соціально-економічні потреби населення, ринкові зміни, що сприяли  внесенню суттєвих змін до організаційно-виробничих процесів. Пандемічні обмеження змушують вносити зміни до традиційних форм здійснення господарської діяльності, тому що, існуючі  форми послуг не можуть у повній мірі задовольнити потреби споживачів в отриманні позитивних емоцій, вражень, набуття певного досвіду та не відповідають загальнодержавній політиці соціального дистанціювання. Наразі система розвитку соціально відповідального бізнесу має враховувати не тільки соці-економіко-екологічні потреби населення та місцевих громад, а також бути зацікавленою у пошуку альтернативних шляхів розвитку господарської діяльності в умовах короновірусних обмежень

Ключові слова


економіка вражень; цифрові інструменти; соціально відповідальний бізнес; фінансово-інформаційні інструменти

Посилання


  1. Antonio Paolo Russo. The “vicious circle” of tourism development in heritage cities. Annals of Tourism Research. 2002. Vol. 29 (1). Р. 165-182. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160738301000299. https://doi.org/10.1016/S0160-7383(01)00029-9.
  2. Naipeng (Tom) Bu, Haiyan Kong & Shun Ye. County Tourism Development in China: A Case Study. Journal of China Tourism Research. 2021. Vol.17 (2). Р. 249-272. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/ 10.1080 /19388160.2020. 1761501. https://doi.org/ 10.1080/19388160.2020. 17615 01
  3. Zhang Xiao-ming , Bao Ji-gang.  The Assessment of Tourism Impact on Regional Economy:A Review.Journal of Guilin Institute of Tourism. 2004. Vol.2. URL: https://en.cnki.com.cn/Article_en/CJFDTotal-GLGZ200402009.htm
  4. Ніколайчук Т. Брендінг установ природно-заповідного фонду, як інструмент інноваційного розвитку. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції,  11.03. 2021 р.   Київ,  2021.  С. 62-65.
  5. Вікіпедія. Вільна Енциклопедія. Високі технології. Електронний ресурс. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Высокие_технологии

Повний текст: PDF