Розмір шрифта:
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ БЮДЖЕТУ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ
Остання редакція: 2022-01-08
Анотація
У статті розглядаються основні підходи до формування бюджету програм лояльності на підприємствах; формуються основні цілі складання бюджету програми лояльності та визначаються фактори, що впливають на його формування.
Ключові слова
бюджет; програма лояльності; цілі бюджетування; контрольовані фактори; неконтрольовані фактори
Посилання
- Букреєва Д. С. Бюджетування діяльності підприємств. URL: http://ir.nmu.org.ua/bitstream/handle/123456789/152794/CD1011.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 05.01.2022)
- Роберт Шоу, Дэвид Меррик. Прибыльный маркетинг: Окупается ли ваш маркетинг? [Пер. с англ. И. Коберник] - К.: Companion Group, 2007. – 496 с.
- Чаплінський Ю. Б., Нікульча В. А. Групування витрат на розробку та імпліментацію програми лояльності // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. Чернівці, 2020. Вип. ІV (80). С. 151-162.
- Чаплінський Ю. Б., Підходи до оцінки ефективності програми лояльності // Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. Чернівці, 2021. Вип. ІІ (82). С. 54-65.
Повний текст:
PDF