Розмір шрифта:
ТРАНСФОРМАЦІЯ КАНАЛІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ «ЖИТТЯ ОН-ЛАЙН»
Остання редакція: 2021-03-15
Анотація
Узагальнено підходи до систематизації походів (цільовий, бренд-орієнтований, комунікаційний, системно-інтегрований) до визначення каналів збуту продукції.. Акцентовано увагу на необхідності та передумовах змін у стратегії канальності (одноканальна, мультиканальна, кросканальна, омніканальна таінші) збутової стратегії підприємства в сучасних умовах пандемії КОВІД-19за умов діджиталізації підприємницької діяльності.
Ключові слова
товар; продукція; канал збуту; маркетинг; бізнес-структури; умови господарювання
Посилання
- Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу: монографія / за наук. ред. д.е.н., професора, академіка АЕНУ К. С. Жадька. Дніпро: УМСФ, 2019. 224 с.
- Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом: пер. с англ. 2-е изд. Москва: Вильямс, 2005. 704 с. Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом: пер. с англ. 2-е изд. Москва: Вильямс, 2005. 704 с.
- Пономарева Е. А., Богданова А. Г., Павленко М. В. Выбор стратегии брендинга. KANT. 2014. № 1 (10). С. 56–58. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/vybor-strategii-brendinga/viewer (дата обращения: 27.02.2020).
- Шульгіна Л. М., Лео М. В. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об’єктів комерційної нерухомості): монографія / Нац. техн. ун-т України «КПІ». Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Європейський ун-т. Київ-Тернопіль: Астон, 2011. 266 с.
Повний текст:
PDF