КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ЦИФРОВІЗАЦІЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: ФІЛОСОФСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
Петро Опанасович Нікіфоров

Остання редакція: 2021-03-07

Анотація


Цифровізація освіти – принципово нове явище в розвитку сучасного суспільства, перспективи і ризики якого вивчені недостатньо. При дослідженнях перспектив цифрової освіти особливий наголос необхідно робити на філософсько-антропологічному вимірі цих процесів.

Ключові слова


цифрове суспільство; освіта; особистість; ризики

Посилання


1. Prensky Mark. Digital natives, digital immigrant. URL : https://www.marcprensky.-com/writing/Prensky%20%20Digital%20Natives,%20Digital%20Immigrants%20-%20Part1.pdf

2. Мирошкина М. Р. Цифровое поколение в образовании : науч. докл. по результатам комплексного междисциплинарного исследования «Цифровое поколение. Портрет в контексте оброзования». URL : http://ippdrao.ru/wp-content/uploads/5622-tsifrovoe-pokolenie-v-obrazovanii-nauchnyj-doclad-po-rezulta-tam-issledovaniya.pdf.

3. Нечаев Н. Н., Дурнева Е. Е. Цифровое поколение : психолого-педагогическое исследование проблемы. Минск : Педагогика. 2016. №1. С. 36-45.

4. Хардт М., Негри А. Империя; пер. с англ.; под ред. Г. В. Каменской, М. С. Фетисова. М. : Праксис, 2004. 440 с.

5. Кутырев В. А. Человеческое и иное : борьба миров. СПб. : Алетейя, 2009. 262 с.


Повний текст: PDF