Остання редакція: 2021-03-03
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Гончарук А.О. Методи підвищення конкурентоспроможності підприємства. / А.О. Гончарук// Управління розвитком. – 2014. – №3. – С. 145–147.
2. Гарафонова О.І. Конкурентна стратегія: сутність та особливості формування на підприємствах легкої промисловості. / О.І. Гарафонова // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. – 2015. – №18(7). – С.16–20.
3. Коваленко О.М. Актуальні шляхи та фактори підвищення конкурентоспроможності вітчизняного підприємства / О.М. Коваленко, О.В. Станіславик // Економічний форум. – 2017. – №2. – С. 223-230.
4. Захарченко В.І. Узагальнення методичних підходів з оцінки конкурентоспроможності промислових підприємств / В.І. Захарченко, Д.А. Родіонов // Теорії конкуренції та практики визначення конкурентоспроможності в умовах безпекоорієнтованного розвитку: колективна монографія за ред. М.М. Меркулова М.М.; відп. ред. В.І. Захарченко. – ОНПУ, ІДГУ. Ізмаїл, Одеса: Фенікс. – 2020. – С. 180-189.
5. Дунська А.Р. Управління міжнародною конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств на інноваційній основі / А.Р. Дунська // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – №7(133). – с. 104- 109.