Розмір шрифта:
НЕОБХІДНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ УСПІШНОСТІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Остання редакція: 2021-03-02
Анотація
У статті досліджено важливість маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесу. Наведений алгоритм проведення маркетингових досліджень для підприємств ресторанного бізнесу.
Ключові слова
маркетингові дослідження; ресторанний бізнес; аналіз; метод; цінова політика; управління.
Посилання
1. Гості не прийшли. Чому київські ресторани закриваються? НВ Бізнес : веб-сайт. URL: https://nv.ua/ukr/biz/economics/kijivski-restorani-masovo-zakrivayutsya-novini-ukrajini-50041233.html (дата звернення: 20.01.2021).
2. Рзаєва Т. Г., Слива А. А. Маркетингові дослідження та аналітичні етапи їх здійснення. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 199-202.
3. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учебник. Москва : Издательство «Финпресс», 2003. 496 с.
Повний текст:
PDF