Розмір шрифта:
ЦІНОВА ПОЛІТИКА У ВИМІРІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Остання редакція: 2021-03-02
Анотація
Розглянуто роль маркетингового ціноутворення підприємства та запропоновано шляхи її вдосконалення. Проаналізовано методи ціноутворення, досліджено маркетингову цінову політику, розглянуто функції аналізу маркетингового ціноутворення та види планування цін. Показано напрями вдосконалення методичних підходів до розрахунку ціни, її пристосування до економічної ситуації, яка склалася, та подальшого розвитку економіки держави.
Ключові слова
маркетингова цінова політика; маркетингові цінові стратегії; маркетингове ціноутворення; ціна.
Посилання
1. Дугіна С. Маркетингова цінова політика / С. Дугіна. – К.: КНЕУ, 2005. – 393с.
2. Азарян О. Організація і технологія торгівлі / О. Азарян, Е. Локтєв, В.Оліфіров. – Донецьк Дмитренко, 2007. –528 с.
3. Колесников О. Ціноутворення / О. Колесников. –К. : Центр навч. літ-ри, 2006. – 144 с.
4. Ушакова Н. Міжнародне ціноутворення /Н. Ушакова, Н. Савицька.– К. : Професіонал, 2004.
5. Крикавський Є. Маркетингова товарна політика [Текст] / Є. Крикавський. – Львів : Вид-во Львів.політехніки, 2008. –276 с.
Повний текст:
PDF