Розмір шрифта:
СТРАТЕГІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Остання редакція: 2021-03-01
Анотація
Розглянуто міжнародний досвід з вивчення інструментарію в маркетингу сфери сервісу. Надано практичні рекомендації щодо формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу відносно готельно-ресторанних послуг. Запропоновано схему організаційної побудови відділу маркетингу готельноресторанної компанії у відповідності до вимог цифровізації бізнесу. Виокремлено вимоги до маркетолога для налагодження раціональної взаємодії у цифровому міжнародному просторі компаній готельно-ресторанного бізнесу зі споживачами комплексного продукту. Визначено пріоритетні завдання сучасної системи управління вітчизняної готельно-ресторанної компанії при формуванні у споживача мислення цифрового споживання.
Ключові слова
маркетинг; готельно-ресторанне підприємство; управління; сервісна економіка; бізнес.
Посилання
1. Індустрія гостинності в Україні: стан і тенденції розвитку. Колективна монографія. Колектив авторів. / за заг. ред. В.М. Зайцевої. Запоріжжя: Просвіта, 2017. 240 с.
2. Стратегічне управління готельними підприємствами в умовах глобалізації. Колективна монографія. Колектив авторів. / за заг. ред. В.М. Зайцевої. Запоріжжя: ЗНТУ, 2018. 120 с.
3. Tsviliy S., Gurova D., Zhuravlova S., Kuklina T. Creation of a legal hub by micro-enterprises in the field of tourism. Fundamental and applied research in the modern world : Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. BoScience Publ., Jan. 20-22, 2021. Boston, USA. 2021. Pp. 255-263.
Повний текст:
PDF