Остання редакція: 2021-03-01
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Ковальчук О.В., Божко В.М. Божко Потенціал підприємства: сутність та місце у його структурі маркетингової компоненти. Економічний форум. 2012. №1. С. 45-49.
2. Костенко О.П., Адєєва Т.О. Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2011. № 3. C. 87–91.
3. Кохан М. М. Оцінка маркетингового потенціалу фармацевтичного підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 5. С.58-62.
4. Лепейко Т. І., Баланович А. М. Комплексна оцінка рівня розвитку промислових підприємств Проблеми економіки. 2016. № 4. С. 136-143.
5. Банзелюк І. Концептуальні засади управління маркетинговим потенціалом закладів вищої освіти на засадах бенчмаркінгу. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці:мат. I всеукр. наук.-практ. конф., м.Київ, 7 груд. 2020 р. Київ, 2020. С.24-26.