КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
Тетяна Петрівна Коханевич

Остання редакція: 2021-02-27

Анотація


У статті охарактеризовано тенденції розвитку індустрії туризму у світі та в Україні. Вказано на загрози і втрати галузі у зв’язку з пандемією COVID-19. Розглянуто поняття інтелектуального капіталу туристичного підприємства. Визначено ключові складові інтелектуального капіталу для забезпечення фінансової стійкості та конкурентоспроможності туристичних підприємств під час виходу із кризи.

Ключові слова


туристична діяльність; конкуренція; споживач; економічна криза; інтелектуальний капітал.

Посилання


1. Кушнір Л. М., Брензович К. С. Міжнародний туризм як чинник економічного розвитку країн і регіонів. Світове господарство і міжнародні економічні відносини. 2019. Вип. 36. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/36_2019_ukr/5.pdf (дата звернення: 15.01.2021).

2. Гризовська Л.О, Стадник В.В. Методи й інструменти інформаційного менеджменту підприємств індустрії туризму. Економіка та управління підприємствами. 2020. Вип. 54. С. 97-103.

3. World Tourism Organization. World Tourism Barometr, 2020 URL: https://www.e-unwto.org/doi/epdf/10.18111/wtobarometerrus.2020.18.1.4 (дата звернення: 15.01.2021).

4. Байков М. А., Захарін С. В., Казарян А. А. Формування інтелектуального капіталу як орієнтир управління комерційною діяльністю туристичного підприємства. Молодий вчений. №11 (26). С.11-14.

5. Джаман М. А. К оценке интеллектуального капитала туристической компании. URL: https://uchebilka.ru/ekonomika/2492/index.html (дата звернення: 15.01.2021).

6. Ротань Н. В., Комліченко О. О. Методи оцінки інтелектуального капіталу туристичного підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. Вип.6. Ч.3. С.110-113.


Повний текст: PDF