КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМПАНІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Валентина Володимирівна Червякова, Тетяна Іванівна Червякова

Остання редакція: 2021-02-27

Анотація


У статті досліджено сутність цифрової трансформації та зміни, які вона зумовлює у зовнішньому і внутрішньому середовищі підприємства. Визначено ключові конкурентні переваги, що набувають компанії в результаті цифрової трансформації. Запропоновано підхід до формування цифрової стратегії та дорожньої карти цифрової трансформації компанії.

Ключові слова


цифрова трансформація; цифрова стратегія; корпоративна стратегія.

Посилання


1. McKinsey digital (2016). Industry 4.0 at McKinsey’s model factories. Get ready for the disruptive wave. Available at: http://sf-eu.net/wp-content/uploads/2016/08/mckinsey-2016-industry-4.0-at-mckinseysmodel-factories-en.pdf

2. Anandhi Bharadwaj, Omar A. El Sawy, Paul A. Pavlou, and N. Venkatraman (2013). Digital business strategy: toward a next generation of insights. MIS Q. 37, 2 (June 2013), 471-482. DOI: https://doi.org/10.25300/MISQ/2013/37:2.3

3. Гилева, Т. А. Цифровая зрелость предприятия: методы оценки и управления / Т. А. Гилева // Вестник УГНТУ. Наука, образование, экономика. Серия экономика. – 2019. – № 1 (27). – С.38-52.

4. World Economic Forum (2020). Digital Transformation: Powering the Great Reset. Available at: http://www3.weforum.org/docs/WEF_Digital_Transformation_Powering_the_Great_Reset_2020.pdf


Повний текст: PDF