Остання редакція: 2021-02-26
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Амосов О. Ю. Формування потенціалу підприємства: організаційний та управлінський аспект. Бізнес Інформ. 2012. № 12. С. 337-340.
2. Бурбело Н. О. Проблеми формування процесно-орієнтованого підходу в управлінні телекомунікаційним підприємством. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2016. № 1. С. 88-94.
3. Васильківський Д. М. Формування та реалізація механізму підвищення економічного потенціалу підприємства : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. Хмельницький, 2015. 470 с.
4. Зеленська М. О. Формування механізму управління потенціалом поліграфічного підприємства на основі клієнтоорієнтованого підходу. Ефективна економіка. 2011. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=753
5. Краснокутська Н. С. Управління потенціалом торговельного підприємства : монографія. Харків : Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі, 2012. 322 с.
6. Красноруцький, О. О., Руденко С. В. Концептуальні підходи до управління економічним потенціалом аграрних підприємств. Український журнал прикладної економіки. 2016. Том 1. № 3. С. 77-84.
7. Кузнєцова Т.В., Красовська Ю.В., Подлевська О.М. Управління потенціалом підприємства : навч. посіб. Рівне : НУВГП, 2017. 196 с.
8. Маслак О. І., Безручко О. О. Управління економічним потенціалом підприємства на різних стадіях його життєвого циклу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2014. № 1. С. 201-212.
9. Пипенко І. С. Система управління потенціалом підприємства. Економіка транспортного комплексу. 2016. Вип. 27. С. 15-29.