Розмір шрифта:
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
Остання редакція: 2021-02-26
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність формування асортиментної політики підприємства за умов зростаючої конкуренції та запропоновано заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом.
Ключові слова
асортимент; асортиментна політика; споживачі; товари; оптимізація асортименту; формування асортименту.
Посилання
1. Божкова В. В. Маркетингові дослідження брендінгу ВНЗ / В. В. Божкова, Н. С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : наук.-практ. конф. викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповід. – Суми : Вид-во СумДУ, 2006. – С. 143–144.
2. Рзахліщева І.Ш. Методика оцінки конкурентоспроможності послуги з роздрібної торгової мережі / І.Ш. Рзахліщева // Маркетинг. – 2004. № 3. – С. 44-66.
3. Дейнека О. Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період / О.Дейнека // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2008. – №15. – С. 863-869.
Повний текст:
PDF