КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
Анатолій Сергійович Тельнов

Остання редакція: 2021-02-26

Анотація


У статті обґрунтовано необхідність формування асортиментної політики підприємства за умов зростаючої конкуренції та запропоновано заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом.

Ключові слова


асортимент; асортиментна політика; споживачі; товари; оптимізація асортименту; формування асортименту.

Посилання


1. Божкова В. В. Маркетингові дослідження брендінгу ВНЗ / В. В. Божкова, Н. С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : наук.-практ. конф. викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповід. – Суми : Вид-во СумДУ, 2006. – С. 143–144.

2. Рзахліщева І.Ш. Методика оцінки конкурентоспроможності послуги з роздрібної торгової мережі / І.Ш. Рзахліщева // Маркетинг. – 2004. № 3. – С. 44-66.

3. Дейнека О. Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період / О.Дейнека // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2008. – №15. – С. 863-869.


Повний текст: PDF