КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА ПРОСУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ E-COMMERCE КОМПАНІЙ
Аліна Андріївна Бурба, Тетяна Сергіївна Шевченко

Остання редакція: 2021-02-25

Анотація


У статті досліджено шляхи та ефективність використання інструментів діджиталмаркетингу українськими e-commerce компаніями, а також представлено ступені подальшого розвитку цього напрямку просування шляхом засобів, які тільки набирають обертів в Україні.

Ключові слова


діджитал-маркетинг; інтернет-просування; e-commerce компанія.

Посилання


1. Scribner, H. (2014). 10 ways the Internet has changed your life. URL:https://www.deseret.com/2014/8/8/20546168/10-ways-the-internet-has-changed-your-life#thinkyour-life-would-be-the-same-without-the-internet-think-again (дата звернення: 25.01.2021).

2. Kujawski, M. (2018) Global internet statistics for 2018. URL:https://medium.com/@mikekujawski/globalinternet-statistics-for-2018-c9dda951717e (дата звернення: 25.01.2021).

3. Как украинский e-commerce использует digital-marketing. Исследование Promodo. URL:https://retailers.ua/news/tehnologii/8842-kak-ukrainskiy-ecommerce-ispolzuet-digitalmarketing-issledovanie-promodo (дата звернення: 30.01.2021).


Повний текст: PDF