КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТУРІНДУСТРІЇ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
Наталія Миколаївна Богдан, Ольга Миколаївна Кравець

Остання редакція: 2021-02-24

Анотація


У статті досліджено аспекти маркетингової діяльності на підприємствах туріндустрії в контексті використання інноваційних технологій з метою підвищення задоволеності споживачів та підвищення якості послуг

Ключові слова


маркетинг; концепція маркетингу; задоволеність споживачів; якість послуг; клієнт-орієнтована модель

Посилання


1. Алмашій Я. І. Теоретико-методологічні засади ефективної діяльності туризму в сучасній ринковій економіці. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки.  2012.  Випуск 2 (46).  С. 172-176.

2. Офіційний сайт UNWTO URL: https://www.wto.org/english/res_e/reser_e/annual_report_e.htm (дата звернення 15.02.2021).

3. Туризм і місто: досвід, проблеми та перспективи : монографія, за заг. ред. І. М. Писаревського. Х. : ХНАМГ, 2011. 284 с.


Повний текст: PDF