КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ПЛАНУВАННЯ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
Сергій Володимирович Рилєєв

Остання редакція: 2021-02-18

Анотація


У статті узагальнено концептуальні засади планування обсягів продажу товарів на підприємствах оптової торгівлі.

Ключові слова


планування, концепція, прогноз, продаж товарів, планування обсягів продажу товарів

Посилання


  1. Как обеспечить выполнение плана продаж. Как зарабатывать и начать свой бизнес. оф. веб.-сайт. URL: https://kakzarabativat.ru/marketing/vypolnenie-plana-prodazh/ (дата звернення 11.02.2021).
  2. Кулаков В. М., Пензев В. Н. Особенности процесса планирования продаж и операций в оптовой торговой компании. Логистика и управление цепями поставок. 2017. № 1 (78). URL: http://lscm.ru/index.php/ru/po-rubrikam/item/1534.
  3. Марковецкий Е., Покотилов А., Графский М. Методы планирования продаж – какой выбрать? URL: https://www.clientbridge.ru/blog/metody-planirovaniya-prodazh/ (дата звернення: 10.02.2021).
  4. Петров К. Н. Управление отделом продаж / Пер. с англ.; под ред. Н. М. Макарова. Москва : ИД «Вильямс», 2011. 336 с. URL: https://www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/obj&subj_meths.htm.
  5. Похильченко О. А. Методологічні аспекти імплементації S&OP у систему планування підприємств. Інноваційна економіка. 2020. Вип. 41. С. 140-149. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/26.pdf

Повний текст: PDF