Розмір шрифта:
ПЛАНУВАННЯ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
Остання редакція: 2021-02-18
Анотація
У статті узагальнено концептуальні засади планування обсягів продажу товарів на підприємствах оптової торгівлі.
Ключові слова
планування, концепція, прогноз, продаж товарів, планування обсягів продажу товарів
Посилання
- Как обеспечить выполнение плана продаж. Как зарабатывать и начать свой бизнес. оф. веб.-сайт. URL: https://kakzarabativat.ru/marketing/vypolnenie-plana-prodazh/ (дата звернення 11.02.2021).
- Кулаков В. М., Пензев В. Н. Особенности процесса планирования продаж и операций в оптовой торговой компании. Логистика и управление цепями поставок. 2017. № 1 (78). URL: http://lscm.ru/index.php/ru/po-rubrikam/item/1534.
- Марковецкий Е., Покотилов А., Графский М. Методы планирования продаж – какой выбрать? URL: https://www.clientbridge.ru/blog/metody-planirovaniya-prodazh/ (дата звернення: 10.02.2021).
- Петров К. Н. Управление отделом продаж / Пер. с англ.; под ред. Н. М. Макарова. Москва : ИД «Вильямс», 2011. 336 с. URL: https://www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/obj&subj_meths.htm.
- Похильченко О. А. Методологічні аспекти імплементації S&OP у систему планування підприємств. Інноваційна економіка. 2020. Вип. 41. С. 140-149. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/26.pdf
Повний текст:
PDF