Остання редакція: 2021-02-12
Анотація
У статті розглянуто сутність соціальної відповідальності бізнесу, а також її вплив на забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
Ключові слова
Посилання
1. Щодо організації національного економічного діалогу як засобу суспільної консолідації навколо завдань соціально-економічного розвитку України / Аналітичні записки щодо проблем і подій суспільного розвитку Національного інституту стратегічних досліджень. URL:: http://old.niss.gov.ua/Monitor/Marrch/02.htm (дата звернення 8.02.21).
2. Галушка З., Грунтковський В. Соціальна відповідальність як чинник конкурентоспроможності українського бізнесу. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2011. №124–125. С. 43–45. URL: http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/wp-content/uploads/2016/01/124_13.pdf (дата звернення 8.02.21).
3. Євтушенко В. А. Внутрішні та зовнішні інституційні форми корпоративної соціальної відповідальності. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2013. № 1. С. 40–46.
4. Бержанір А. Л. Інституційна підтримка соціальної відповідальності бізнесу як необхідна передумова його розвитку. Економіка. Фінанси. Право. 2017. №1. С.12–14. URL: http://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/6994/1/Inst_pidtr_soc_vipdpv.pdf (дата звернення 10.02.21).
5. Бухаріна Л. М., Сучков А. В. Використання соціальної відповідальності бізнесу для створення позитивного іміджу підприємства. Економiка i органiзацiя управлiння 2014. № 1(17) – 2(18). С.48–53.