КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
СИСТЕМА РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ДІЄВИЙ МЕХАНІЗМ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ
Андрій Степанович Завербний, Мар’яна Степанівна Псуй, Юлія Романівна Ломага, Сергій Андрійович Завербний

Остання редакція: 2021-02-12

Анотація


В статті досліджено сутність та значення поняття «репутація». Проаналізовано проблеми формування репутаційного менеджменту підприємства як дієвий механізм у конкурентній боротьбі. Досліджено складові корпоративної репутації підприємства.

Ключові слова


репутаційний менеджмент; конкурентна боротьба; корпоративна репутація

Посилання


1. Ділова репутація. Юридична енциклопедія: у 6 т., ред. кол. Ю.С. Шемшученко. К.: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1998. Т. 2. 744 с.

2. Кісіль Б.О. Методи визначення та оцінки репутаційних ризиків підприємства. Молодий вчений № 12.1 (40). 2016. С. 782-786

3. Davies G., Chun R., DaSilva R. V., Roper S. Corporate Reputation and Competitiveness. London and New York: Routledge, 2003. P. 99-135.

4. Fumbrun C.J., Nielsen K.U., Trad N.G. Saving Face for Corporative Value. Communication Director. 2008. № 1. P. 80-84.

5. Маркіна І.А. Світові тенденції реалізації концепції сталого розвитку. Вісник Приазовського державного технічного університету: економічні науки. 2016. 32.1. С. 77-83.


Повний текст: PDF