Розмір шрифта:
СИСТЕМА РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ДІЄВИЙ МЕХАНІЗМ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ
Остання редакція: 2021-02-12
Анотація
В статті досліджено сутність та значення поняття «репутація». Проаналізовано проблеми формування репутаційного менеджменту підприємства як дієвий механізм у конкурентній боротьбі. Досліджено складові корпоративної репутації підприємства.
Ключові слова
репутаційний менеджмент; конкурентна боротьба; корпоративна репутація
Посилання
1. Ділова репутація. Юридична енциклопедія: у 6 т., ред. кол. Ю.С. Шемшученко. К.: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1998. Т. 2. 744 с.
2. Кісіль Б.О. Методи визначення та оцінки репутаційних ризиків підприємства. Молодий вчений № 12.1 (40). 2016. С. 782-786
3. Davies G., Chun R., DaSilva R. V., Roper S. Corporate Reputation and Competitiveness. London and New York: Routledge, 2003. P. 99-135.
4. Fumbrun C.J., Nielsen K.U., Trad N.G. Saving Face for Corporative Value. Communication Director. 2008. № 1. P. 80-84.
5. Маркіна І.А. Світові тенденції реалізації концепції сталого розвитку. Вісник Приазовського державного технічного університету: економічні науки. 2016. 32.1. С. 77-83.
Повний текст:
PDF