Розмір шрифта:
ТИПІЗАЦІЯ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Остання редакція: 2021-02-12
Анотація
У статті представлено результати наукових пошуків сутності та типізації поведінки підприємств в сучасних умовах. На основі дослідження поведінкових засад розвитку підприємств систематизовано класифікаційні ознаки поведінки підприємства та запропоновано доповнити наступними: пріоритетність орієнтації на маркетингові цілі; охоплення цільового ринку; середовище маркетингових дій
Ключові слова
поведінка підприємства, маркетингова поведінка підприємства, економічна поведінка підприємства
Посилання
- Капленко Г.В. Формування економічної поведінки підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. Л., 2005. 20 с.
- Пастухова В. В. Стратегічне управління підприємством: філо-софія, політика, ефективність: монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. 302 с.
- Карачина Н.П. Економічна поведінка машинобудівних підприємств: теорія, методологія, практика управління: монографія. Вінниця: Книга - Вега, 2010. 416 с.
- Кудінова А. В. Підприємницька поведінка та її модифікація в сучасних умовах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01. К., 2006. 18 с.
- Малиш О. Стратегічне позиціонування підприємств та обґрунтування напрямів їх ринкової поведінки. Маркетинг в Україні. 2006. №2. С. 39-46.
- Сологуб С.М. Теоретичні основи вибору стратегії розвитку підприємств у післяприватизаційному періоді. Актуальні проблеми економіки. 2001. №11-12. С. 58–61.
- Джерасад С. Інвестиційна поведінка суб’єктів господарювання в трансформаційній економіці : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01. Х., 2005. 12 с.
- Тимовчак-Максимець О.Ю., Пелещишин А.М., К.О. Слобода К.О. Аналіз комунікативної взаємодії на веб-форумах: інформаційна поведінка та учасники. URL http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/10827/1/36.pdf (дата звернення: 10.02.2021).
Повний текст:
PDF