КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Інна Олександрівна Дейнега, Юлія Русланівна Черначук

Остання редакція: 2021-02-08

Анотація


В умовах ринку оцінити здатність підприємств або товарів витримувати конкуренцію в порівнянні з аналогічними об’єктами можна за допомогою такого показника як конкурентоздатність. Рівень конкурентоздатності підприємства буде залежати як від ефективності організації власне виробничо-господарського процесу, так і від якості взаємодії із зовнішнім середовищем. Будівельно-монтажне підприємство, що досліджувалось, має ряд переваг перед конкурентами, зокрема широкий асортимент робіт, їх високу якість, хороший імідж на ринку. Серед недоліків було відзначено низький рівень використання маркетингових комунікацій. 


Ключові слова


будівельно-монтажні роботи; конкурентні переваги; конкурентна позиція; багатокутник конкурентоздатності; експертний метод оцінювання конкурентоздатності

Посилання


  1. Дейнега І.О., Язвінська Т.В. Конкурентоздатність підприємства: визначеність суті та впливу факторів. Інфраструктура ринку. № 40. 2020. С. 171-175. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/32.pdf.

Повний текст: PDF