КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
Наталія Олегівна Молін, Наталія Петрівна Скригун

Остання редакція: 2021-02-02

Анотація


У статті досліджуються особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації ринку, що вбачається актуальним з огляду на втрату вітчизняними компаніями конкурентних позицій на ринку. Однією з вагомих причин такої ситуації є інтегрування економіки у світовий економічний простір при низькій ефективності ведення конкурентної боротьби за лояльність споживачів порівняно із закордонними підприємствами.

Посилання


  1. Mayuri Ghosh. Why marketing matters more than you think. The World Economic Forum. URL: https://cutt.ly/Sj1bprJ (дата звернення 01.02.2021)
  2. Карпенко Н.В., Яловега Н.І. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2012. 279 с.

 

 


Повний текст: PDF