КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СПОСІБ ПРОТИДІЇ НЕГАТИВНИМ КРИЗОВИМ ПРОЦЕСАМ
Тетяна Василівна Янчук, Дмитро Олександрович Пелехацький

Остання редакція: 2021-01-27

Анотація


В статті дослідження йдеться про використання антикризового маркетингу в критичні моменти підприємницької діяльності, запропоновані рекомендації щодо його впровадження.  

Ключові слова


криза; антикризовий маркетинг; споживач; конкурентоспроможність; комунікації

Посилання


1. Бернович П. Професійний антикризовий маркетинг.2020. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://noomarketing.net/antikrizisniy-marketing.

2. Як ринок маркетингу переживе пандемію - два сценарії. 2020. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://trends.rbc.ru/trends/innovation/5eb2e2859a7947961ff32bfb.

3. Антикризовий маркетинг: як залучати й утримувати клієнтів в                                                                   період нестабільності. 2020. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://artismedia.by/blog/%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%.

4. Антикризовий маркетинг: ефективні рішення за допомогою інструментів аналітики. 2020. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://marketing.by/novosti-rynka/antikrizisnyy-marketing-effektivnye resheniya-s-pomoshchyu-instrumentov-analitiki/.

5. Антикризовий маркетинг, як оптимізувати маркетинг і продажі в умовах кризи. 2020. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  https://ovcinikov.com/antikrizisnyy_marketing

Повний текст: PDF