Розмір шрифта:
ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
Остання редакція: 2021-01-20
Анотація
У статті досліджено фактори впливу на діяльність підприємств з розливу мінеральної води та запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії ДП ПАТ «Оболонь «Красилівське» за окремими торговими марками.
Ключові слова
менеджмент, маркетинг, стратегія, ребрендинг
Посилання
- Обзор рынка минеральной воды в Украине (2018 год). [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://teletype.in/@branding_channel/ SksNBCdCf
- Анализ рынка минеральной воды Украины в 2016 году. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://koloro.ua/blog/issledovaniya/ analiz-rynka-mineralnoi-vody-2016.html
- Основні канали збуту мінеральної води в Україні. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/ osnovnye-kanaly-sbyta-mineralnoj-vody-v-ukraine
- Ринок мінеральної води в Україні. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https:// maxrise-consulting.com/rynok-mineralnoj-vody- ukrainy/
- Пономаренко І. В. Аналіз ринку мінеральних вод в Україні / І. В. Пономаренко. // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – №25. – С. 412–418.
Повний текст:
PDF