КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
Наталія Станіславівна Карвацка, Юлія Вікторівна Коротун

Остання редакція: 2021-01-20

Анотація


У статті досліджено фактори впливу на діяльність підприємств з розливу мінеральної води та запропоновано заходи щодо  удосконалення маркетингової стратегії ДП ПАТ «Оболонь «Красилівське» за окремими торговими марками.


Ключові слова


менеджмент, маркетинг, стратегія, ребрендинг

Посилання


  1. Обзор рынка минеральной воды в Украине (2018 год). [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://teletype.in/@branding_channel/ SksNBCdCf
  2. Анализ рынка минеральной воды Украины в 2016 году. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://koloro.ua/blog/issledovaniya/ analiz-rynka-mineralnoi-vody-2016.html
  3. Основні канали збуту мінеральної води в Україні. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/ osnovnye-kanaly-sbyta-mineralnoj-vody-v-ukraine
  4. Ринок мінеральної води в Україні. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https:// maxrise-consulting.com/rynok-mineralnoj-vody- ukrainy/
  5. Пономаренко І. В. Аналіз ринку мінеральних вод в Україні / І. В. Пономаренко. //   Економіка та управління підприємствами. – 2018. – №25. – С. 412–418.

Повний текст: PDF