Розмір шрифта:
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВИРІШЕННЯ
Остання редакція: 2021-01-20
Анотація
В роботі окреслено основні проблеми маркетингу у соціальних мережах та проблеми бухгалтерського обліку послуг з SMM. Визначено напрями розвитку елементів методу бухгалтерського обліку в частині маркетингових послуг у соціальних мережах
Ключові слова
SMM; маркетингові послуги у соціальних мережах; бухгалтерський облік
Посилання
- Відео алгоритм дій платників у разі зупинення реєстрації податкових накладних [Електронний ресурс]. Державна фіскальна служба України: Офіційний портал. 2017. Режим доступу до ресурсу: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-312336.html
Повний текст:
PDF