КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВИРІШЕННЯ
Олена Олександрівна Григоревська, Світлана Борисівна Гапончук

Остання редакція: 2021-01-20

Анотація


В роботі окреслено основні проблеми маркетингу у соціальних мережах та проблеми бухгалтерського обліку послуг з SMM. Визначено напрями розвитку елементів методу бухгалтерського обліку в частині маркетингових послуг у соціальних мережах

Ключові слова


SMM; маркетингові послуги у соціальних мережах; бухгалтерський облік

Посилання


  1. Відео алгоритм дій платників у разі зупинення реєстрації податкових накладних [Електронний ресурс]. Державна фіскальна служба України: Офіційний портал. 2017. Режим доступу до ресурсу: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-312336.html

Повний текст: PDF