КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Олена Сергіївна Москвічова

Остання редакція: 2021-01-19

Анотація


У роботі виділено особливості застосування методів управління доходами туристичних підприємств, особлива увага приділена готелям. Управління доходами є частиною стратегічного управління туристичним підприємством. Розглянуті основні методи і моделі управління доходами туристичних підприємств. Встановлено, що використання методів управління доходами дозволяють оптимізувати доходи туристичного підприємства, що в свою чергу призводить до збільшення ефективності його діяльності в цілому. Проаналізовано існуючі роботи по оцінці факторів, що впливають на ефективність управління доходами. На основі проведеного аналізу були виділені стримуючі фактори широкого застосування методів управління доходами, а також ефективні методи управління доходами туристичних підприємств. Виокремлено специфічні особливості туристичних підприємств і фактори, що ускладнюють реалізацію методів управління доходами.


Ключові слова


дохід; управління доходами; туристичні підприємства; готелі; моделі управління доходами; ефективність управління

Посилання


Левицька І.В., Климчук А.О., Басюк Д.І., Тарасюк Г.М., Москвічова О.С. Економіка туризму: навч. посібник.  Житомир: ДУ «Житомирська політехніка», 2020. 488 с.

2. Романюк А.В Динамическое формирование тарифов гостиничных предприятий. РИСК: Ресурсы, Информация, Снабжение, Конкуренция, 2014. № IV. C. 144–148.

3. Романюк О.В. Теоретичні основи технології управління доходами. Молодий вчений, 2014. №15. С. 203–206.

4. Писаревський І. М., Сегеда І. В. Дослідження доходності підприємств готельного господарства. Технологический аудит и резервы производства, 2015. № 4(5). С. 42-48.

5. Chen, C., & Kachani, S. (2007). Forecasting and optimization for hotel revenue management. Journal of Revenue and Pricing Management, 6(3), 163-174.

6. Sarheim, L. (2008). Layer or top up? Why European hotel investors should include revenue management in their investment decisions. Journal of Retail and Leisure Property, 7(4), 265-273.

7. Lieberman, W. (2003). Getting the most from revenue management. Journal of Revenue and Pricing Management, 2(2), 103-115.


Повний текст: PDF